Підтримка

Підтримка

У вас виникли будь-які питання
або необхідна технічна допомога?
Зателефонуйте нашим IT-спеціалістам напряму!

СИСТЕМА ЗАПИТІВ HELPDESK

Створіть запит  у особистому кабінеті та протягом декількох хвилин ви отримаєте відповідь.

  • Багаторівневий захист особистого кабінету клієнта для безпечного пересилання важливої інформації
  • Виключно швидкий та зручний спосіб адресування ваших запитів
  • Відповідь у найкоротші терміни
  • Останні анонси та важлива інформація
  • Контакти, що  пов'язані  із запитами та замовленнями

Підтримка телефоном

Немає можливості скористуватися інтернетом? Зателефонуйте нам: +49 6172 98-157-15

  • Для аутентифікації клієнта просимо надати інформацію про клієнтський обліковий запис та замовлену послугу
  • Гаряча лінія зв'язку з нашими висококваліфікованими ІТ-спеціалістами
  • Гарантована доступність 24/7, 365 днів на рік
  • Просимо враховувати, що запити, пов'язані зі зміною інформації (наприклад, форматування дисків), телефоном не приймаються

ПОСЛУГИ СЛУЖБИ ПІДТРИМКИ

Служба підтримки надає наступні послуги:

  • Надання детальної інформації з технічних питань
  • Лінія зв'язку щодо вирішення несправностей в особистому кабінеті або телефоном
  • Перевірка на предмет усіх можливих причин несправностей
  • Обробка запитів:  вирішення проблеми, документування несправностей в особистому кабінеті
  • Оцінка несправностей та узгодження дій щодо їх вирішення
  • Усунення неполадок, що виникли з причини несправності обладнання
  • Проміжний зворотній зв'язок під час усунення несправностей

ПОСЛУГА АДМІНІСТРУВАННЯ

Професійна підтримка серверних систем - з урахуванням усіх ваших потреб

Послуга адміністрування позбавить вам від необхідності наймати власних ІТ-спеціалістів. У разі необхідності, наші кваліфіковані фахівці зможуть потурбуватися про встановлення програмного забезпечення, конфігурацію сервера та моніторинг. І все це без додаткової плати.

F.A.Q.

Тут ви знайдете відповіді на питання, що часто виникають, стосовно серверів, адміністрування, реєстрації, встановлення та за багатьма іншими темами.

Можливо, ви вже знайшли потрібну інформацію в даному розділі.

Перейти до FAQ »

Гарантія рівня обслуговування

Ми гарантуємо надання швидкої підтримки та ІТ-послуг для вас завжди, коли б ви їх не потребували. Дізнайтесь більше про гарантований час реагування та максимально прийнятні простої вашої ІТ-інфраструктури.

Перейти до SLA »